Matebook، محصول جدید هوآوی، سرفیس را به مبارزه می‌طلبد!
technolagy
تکنولوژی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

هوآوی در MWC 2016 از تبلت - پی سی جدیدی به نام میت بوک رونمایی کرد تا رقیبی برای سرفیس مایکروسافت باشد.

فکر می‌کنید بازار کامپیوترهای قابل حمل چقدر است؟ همین را بگوییم که بازار این نوع دستگاه‌ها به حدی بزرگ است که هوآوی نیز وارد آن شده و اولین کامپیوتر خود را ارائه کرده. این کمپانی قدرتمند چینی در کنفرانس MWC 2016 خود از محصولی  جدید به نام Matebook رونمایی کرد. 

این دستگاه هیبریدی صفحه نمایش 12 اینچی دارد و از سیستم عامل ویندوز 10 بهره می‌گیرد. این محصول نیز، درست مانند Microsoft Surface ، امکان تبدیل شدن به کامپیوتر به همراه کیبورد را دارد که خوشبختانه این کیبورد نیز در داخل جعبه محصول وجود دارد. همچنین یکی دیگر از لوازم جانبی موجود برای این محصول قلم آن است که شباهت بسیاری به قلم سرفیس دارد.

هوآوی با عرضه Matebook سبک‌ترین تبلت 12 اینچی را به بازار عرضه کرده که با قطر 6.9 میلی‌متر یک تبلت-‌پی‌سی فوق‌العاده است. رزولوشن تصویر این محصول 2160×1440 پیکسل است که رزولوشن کمتری در برابر iPad Pro محسوب می‌شود. همچنین هوآوی باتری مناسبی در این دستگاه تعبیه کرده که تا 10 ساعت دوام می‌آورد.

 

 

با اینکه این اولین کامپیوتر تولید هوآوی است، طراحی‌اش بالاتر از حد انتظار است و شباهت بسیاری به تبلت دارد. غول بزرگ چینی در این محصول از پردازنده‌های سری Intel Core M استفاده کرده و سه نسخه با پردازنده M3 ،M5 و M7 دارد که در سیستم عامل ویندوز 10 نسخه Home و Pro عرضه می‌شود. همچنین امکان انتخاب از میان رم‌های 4GB و 8GB و حافظه‌های 128GB و 512GB از نوع SSD نیز به کاربران داده شده است.

 


هوآوی در کنار این محصول یک داک کاربردی نیز جای داده تا قابلیت اتصال این تبلت-پی‌سی را به کامپیوتر ساده‌تر کند. از دیگر مزایای Matebook مجهز بودن به سنسور اثر انگشت و پشتیبانی از USB-C است. 

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

 

منبع: جی اس ام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • بیت کویین
  • بیت کویین
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان technolagy و آدرس technolagy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: